s



a





מה ניקח מהפרשה לחיינו ולחיי הנישואין שלנו מפי הרב משה ברלינר, פרשת וילך בסוף חיים של משה רבינו והוא אומר:" וְעַתָּה כִּתְבוּ לָכֶם אֶת הַשִּׁירָה הַזֹּאת וְלַמְּדָהּ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל שִׂימָהּ בְּפִיהֶם לְמַעַן תִּהְיֶה לִּי הַשִּׁירָה הַזֹּאת לְעֵד בִּבְנֵי יִשְׂרָאֵל" (דברים, ל"א, יט) התורה נקראת שירה.




יש מפרשים את 'שירה' – זה האזינו, יש מפרשים 'שירה' – ספר תורה בעצמו.
....חשוב ללמוד מוסר להתמלא ב'חובת לבבות' עם 'מסילת הישרים', חשיבות של ללמוד דבר קודם כשאתה תלמד מוסר אתה תתמלא, תתחבר להשם, תתקרב להשם תתמלא, לקירבת השם. התורה כוללת אין סוף של דברים, סיפורים, הלכות, אירועים, אנשים. כשאתה ניגש ללמוד תורה חשוב שיהיה שירה.
כשאנחנו שומעים שירה, קודם זה מזיז אותנו מחבר אותנו מייצר איזה אווירה, כשאתה פוגש שירה אתה אדם אחר. התורה זו אין סוף עולמות ...דבר שנוגע לרגש לרוח חיים התורנים יהיו 'שירה'.
נישואין הם אין סוף של דברים ... הם פרקטים הם גם רגשים, אם אדם פוגש נישואין מבחוץ מה זה עושה לי כאינדיבידואל – אתה מוצא את עצמך בבעיה... אבל כשאתה פוגש את הנישואים את 'ברית נישואין' דבר גדול! מטרת החיים! מה המטרה של החיים שלי: לחיות עם אדם אחר לחלק את החיים, הכרת הטוב, נתינה, להביא יחד ילדים לעולם כל דבר מקבל השראה מהחיבור הזה של שירה.




כתובת המכון: רחוב בן יהודה 2, קומה ב, משרד 214, ירושלים. || טלפון: 02-6258325
עיצוב: סטודיו תהילה   |    תכנות: אסף טבצ'ניק   |    כניסה למערכת וידאו